Do SEO

Seo i pagerank

O dłuższego czasu Google przeszło z aktualizacji globalnej PageRank, czyli przysłowiowego Google Day, na update jednostkowy.

Objawia się to tym, że odświeżenie PR domeny odbywa się w miarę na bieżąco i nie musimy czekać na nią kilku miesięcy.

Wadą tego rozwiązania, jest dłuższy okres w jakim nasza domena może być niedowartościowana. Ma to oczywiście wpływ na nasze pozycjonowanie.

Dla pozycjonerów mocno osadzonych w branży, nie jest to niczym odkrywczym. Jednak nie wszyscy śledzą wpisy na Blogu Google i analizują swoje zaplecze.

O PR.

Niektóre osobistości z branży SEO, wieńczą koniec PageRank.

1 komentuj
  1. Toms
    Toms says:

    Mam wrażenie, że to ma też związek z tym, że Google coraz mniejszą uwagę przykłada do całego systemu Page Rank, który trochę stracił na znaczeniu w ostatnich latach.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *